Menu
EUR
  • Snelle levering, meestal de volgende dag !
  • 14 Dagen bedenktijd
  • Klanten beoordelen ons met 9+
  • Scherpe prijzen

Verzenden & retourneren

Verzending en Bezorging : boven € 25.- gratis, onder € 25,- rekenen wij € 3,95

Bezorgopties- en tijden
Zodra je alle adresgegevens hebt ingevuld op de afrekenpagina wordt bij stap 2 (verzending) de snelste bezorgoptie getoond. Indien beschikbaar wordt daaronder ook het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL getoond. 

Voor 23:00 uur besteld, vandaag verstuurd, tenzij anders vermeld

Als het product bij ons op voorraad is en je bestelt op een werkdag voor 23:00 uur, dan kun je het de volgende dag al laten bezorgen met de vervoerder Post.nl ( tenzij anders vermeld bij het artikel ) Aleveringen op ma t/m za

Ander bezorgmoment kiezen
Als de standaard bezorgoptie niet goed uitkomt, kun je het op een later moment laten bezorgen. Als jij bij stap 2 (verzending) klikt op "Bekijk alle bezorgopties", dan krijg je alle bezorgopties te zien in één overzicht. Je kan tot een week vooruit kijken en aangeven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen. Ook kun je hierbij kiezen voor avondlevering met Post.nl, hiervoor brengen we € 1 extra kosten in rekening.

Bezorging bij een afhaalpunt van PostNL
Als je liever niet wilt wachten op de bezorger, kun je de bestelling af laten leveren bij een afhaalpunt van PostNL. Als je alle adresgegevens hebt ingevuld zal standaard het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden getoond. Wil je liever een ander afhaalpunt kiezen, dan is dat ook mogelijk. Klik op "Kies een ander afhaalpunt" en kies het afhaalpunt dat je wilt. Zodra je bestelling beschikbaar is bij het afhaalpunt ontvang je hierover bericht. Pakketten die te zwaar en te groot zijn kunnen helaas niet bij een afhaalpunt bezorgd worden. De optie zal dan ook niet getoond worden.

Grote en zware artikelen met UPS
Grote, zware artikelen worden door ons met UPS bezorgd. Bij het afronden van de bestelling worden dan ook geen andere bezorgopties getoond. Voor bezorging met UPS zijn andere bezorgtijden van toepassing, als je voor 17.00 uur bestelt heb je het de volgende werkdag in huis. UPS bezorgt niet in het weekend.

Bedenktijd

Voor alle producten die je bij ons via de webshop besteld, geven we je een bedenktijd van 30 dagen na ontvangst van het product. Binnen deze bedenktijd kan je het product beoordelen en bekijken of het aan je verwachtingen voldoet. We vragen je om zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Dit betekent dat je het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Is het product niet wat je ervan had verwacht? Geen probleem, je kunt gebruik maken van je herroepingsrecht. Maak hiervoor gebruik van het modelformulier voor herroepingsrecht.

Download hier het modelformulier voor herroepingsrecht


We vragen je om het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking te retourneren. Meer informatie over het retourneren van een product vind je hieronder. Wanneer het product niet meer compleet is, er zichtbaar gebruikt uitziet of buiten de bedenktijd wordt teruggestuurd, kunnen we het helaas niet terugnemen. Bij twijfel hierover adviseren we je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Beschadigde pakketten:

Accepteer geen beschadigde pakketten, maar geef die meteen retour aan de bezorger. Een beschadigd pakket wordt in dit geval kosteloos retour gezonden aan sonosbeugelshop.nl.Wij zorgen dan zo snel als mogelijk voor een nieuwe zending.

Product retourneren

Ben je toch niet tevreden over je gekochte product? Geen probleem, je kunt het product gewoon terugsturen naar ons, daar doen we niet moeilijk over. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

Retourprocedure

Een product retourneren is, onder de daarvoor geldende voorwaarden, altijd mogelijk binnen 30 dagen na aankoop. Meld je retour aan via onze klantenservice, [email protected] o.v.v. het bestelnummer en eventuele reden van retour. Hierna wordt een retouretiket voor je gecreëerd en toegezonden (de retourverzendkosten bedragen €6,95 en worden bij terugbetaling verrekend).

Zorg ervoor dat het product zorgvuldig is ingepakt, zodat de kans op transportschade minimaal is. Lever je pakket in bij het dichtstbijzijnde PostNL verzendpunt (zie www.postnl.nl/locatiewijzer). 

Kosten retourzending

De kosten voor een retourzending bedragen €6,95. Deze kosten zijn voor je eigen rekening. Dit bedrag hoef je niet te betalen aan PostNL. Wij regelen het met PostNL en houden de kosten in van het bedrag dat wij aan je terugbetalen.

Voorwaarden

We kunnen alleen retourzendingen in behandeling nemen die voldoen aan de volgende voorwaarden.

  • Het product moet binnen de bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst retour gestuurd worden.
  • De retourzending moet aangemeld zijn via de bovenstaande retourprocedure.
  • Het product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het product mag uiteraard uit de verpakking worden gehaald om het te bekijken, maar het mag niet gebruikt worden.
  • Het product mag uit de doos worden gehaald, maar niet worden gemonteerd
  • De zakjes met schroeven moeten dicht gemaakt zijn wanneer deze geopend zijn geweest, zwervende schroefjes zorgen nl voor beschadigingen aan de beugel
  • Het product moet compleet met meegeleverde toebehoren weer in de originele verpakking worden verpakt.

Download hier het retourformulier

Klachten

Klachtenprocedure:

Wat doet aydowebshops.nl met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van sonosbeugelshop.nl, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

*U bent ontevreden over een door uw aangeschaft artikel.
* U vindt dat u onheus bejegend bent.
* U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
* U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht per e-mail insturen naar:

[email protected]
T.a.v. Afdeling Klantenservice

U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:

Aydowebshops.nl
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Tweede Brikzeilhof 6
1319 ES Almere

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Voorkom vertraging
Er kan vertraging optreden in de verwerking van klachten als er geen duidelijke klant gegevens worden aangeleverd.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak?

Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief van het hoofd van de afdeling Customer Care.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »